Рубрики газети:


Новини, події
Рідна Віра
Родознавство
Козацтво
Суспільство
Пізнай себе
Традиції, побут
Анекдоти
Байки
Прислів'я
Опитування
Альбоми
Різне


 Номери газети:



 Меню користувача





 Опитування



 Підписка на газету!


 Наші друзі:




 


Покон Рода


 Наша кнопка:

 Лічильник:




Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
 

Характерне козацтво

 Категорія: Харктерне козацтво \ Переглянуто: 1414
 

Характерне козацтво - незалежна, громадська організація свідомих українців, які згуртувались довкола ідеї формування Нового Українського Суспільства, на засадах етнічного світогляду.

Ідея створення Характерного козацтва належить його першому Кошовому отаману - козацькому полковнику Володимиру Куровському. Володіючи спадковими родовими традиціями, восени 1999 р. він задумав створити родинну козацьку організацію, яка б своєю структурою нагадувала давньоарійські клани. Ґрунтуючись на предківських пере-даннях та рідному звичаї він ствердив, що світоглядною основою козацького характерництва була і є Рідна Православна Віра.


uploads/news/7/clip_image010.jpg

Навесні 2000 р. ідея відродження прадавніх волхівсько-козацьких звичаїв і знань набула чітких форм та змісту, виринула назва "Характерне козацтво".

Прикметник "характерне", означає "притаманне", "властиве", "традиційне", власне „родове". Саме такий зміст це слово мало і має в назві нашої організації. Хоча ця назва втому числі має на увазі, що кожен характерний козак навчається і самовдосконалюється щоб згодом стати козаком - характерником.

Об'єднавшись навколо цієї ідеї гурт молодих патріотів розпочав подорожі-ман-дрівки до історичних місць. Влітку 2000 р. вони відвідали священну гору Тустань в Карпатах. В січні 2001 р. згадуваний мо-лодіжний колектив утворив Подільський полк Характерного козацтва України. 27 квітня цього ж року їх було зареєстровано як Кам'янець-Подільську міську громадську організацію, саме цю дату слід вважати Днем Заснування Характерного козацтва. ЇЇ полковником, так тоді називалась посада полкового отамана, став Володимир Куровський.

Значну частину козацького вишколу ХК займало і займає Давньоруське Бойове Мистецтво "Триглав" відроджене Володимиром Віталійовичем на основі залишків знахарського психобіоенергетичного ком-плексу "Писанка Триглава" та козацької техніки фехтування і рукопашу, що збереглася на Поділлі.

Було проведено цілий ряд виховних акцій у Кам'янці-Подільському: конкурсну програму з дітьми міськоїшколи інтернату, створено Подільський регіональний центр Козацьких бойових мистецтв "Триглав", в травні проведено перше таборування біля Бакотських святилищ Богині Дани. Влітку,

16 - 26 липня, відбувся 1 -й Кошовий табір "Подільська Січ" біля селища Стара Ушиця Новоушицького р-ну Хмельницької області. Тоді ж створюється Карпатський полк Характерного козацтва та Хмельницький курінь Характерного козацтва. Так, наша організація розпочала, образно кажучи, свій марш Україною.

В грудні 2001 р. Характерним козацтвом у Кам'янці-Подільському було проведено відкриті міжвидові змагання з бойових мистецтв "Дорога на Січ", де команда Давньоруського Бойового Мистецтва "Триглав" посіла 1 командне місце.

В травні 2002 р. відбулася уже традиційна мандрівка у Бакоту "Дністрянські святилища". З 18 по 28 липня цього ж року, 2-й Кошовий табір "Перунів Полк" у с. Цвіклівці Кам'янець-Подільського р-ну Хмельницької обл., результатом якого стало утворення Приазовського полку Характерного козацтва (Донецька обл..). 13 жовтня 2002 р. вийшов 1-ий номер вісника Характерного козацтва. 21 грудня 2002 р. в Києві проведено нараду старшини Характерного козацтва, окреслено плани розвитку організації. Богумира Миколаїва обрано Кошовим отаманом Характерного козацтва, Верховним отаманом Характерного козацтва став Володимир Куровський.

В березні 2003 р. організація налічувала вже 4 полки, тобто обласних організацій - Подільський (Хмельницька обл.), Карпатський (Закарпатська обл.), Київський та Приазовський (Донецька обл.). Налагодження контактів з Брацлавським полком Українського козацтва призвело до зародження Вінницького полку Характерного козацтва. Травень 2003 р. - утворюється Черкаський полк Характерного козацтва. 10 липня цього ж року, видру-ковано 1-ше видання "Таборового правильника характерного козака" спеціально до 3-го Кошового табору "Ратники", який успішно пройшов 13-23 липня 2003 р. на березі річки Пд. Буг (хутір Подільський, Летичівський р-н, Хмельницька обл.).

Протягом року велась активна вну-трішньорганізаційна та агітаційна робота. Характерне козацтво долучилось до творення Козацької Ради при Військово-козацькому інституті ім. Великого князя Святослава МАУП.

7-9 травня 7512 (2004) р. проведено щорічне традиційне таборування поблизу Бакотських святинь. Участь у таборі «Дністрянська Січ» взяли козаки Подільського та Київського полків, окрім того були присутні гості з інших козацьких організацій. На таборі за Указом Верховного отамана, полковника Во-лодимира Куровського окремим членам організації було надано чергові козацькі та старшинські звання. Кожного року наші здобутки стають все більш вагомішими.

Природно виникнуть питання: а чим саме відрізняється Характерне козацтво від уже існувавши та існуючих козацьких формувань? Чому виникла необхідність його утворення?

Характерні козаки стверджують, що притримуючись природних законів космічного розвитку світу закодованих у національному символі "Триглаві" ("тризубі") людина повинна розвиватись за принципом: внутрішнє дорівнює зовнішньому, відповідно, вся сьогоднішня ситуація в Україні і світі зумовлена духовним безладом і занепадом свідомості людства.

А тому усі спроби вирішення політичних та економічних проблем України людьми старої формації приречені на поразку. Українець з неорганізованою свідомістю привчений шукати допомоги в зовнішніх формах (друзях, сусідах, владі, міжнародних фінансових фондах), але не в самому собі.

Відповідно, порушується гармонія прогресу і регресу, зовнішнього і внутрішнього, що і спричинює всі негаразди. Адже людина повинна сприймати світ (як і Бога) у всіх його проявах, намагаючись стати гармонійною, саме тому людина яка їде шляхом Прави (православним), розвивається духовно, фізично і інтелектуально.

Ми переконані - запорука розвитку нашої держави ґрунтується на засадах внутрішнього самовдосконалення та зовнішнього прояву цього процесу в особі кожного українця, що повинно проявлятися у структуруванні різних верств суспільства згідно родової традиції, корпоративності, взаємодопомозі одне одному та державі загалом. Про це у найближчі часи говорили В.Липинський, М.Сціборський та інші, це ж підтверджують і сучасні науковці які прийшли до висновку що без дотримання цих умов подальший розвиток людства неможливий.

Якщо ти чесний і відповідальний перед своєю совістю, вважають характерні козаки, — ти ніколи не зробиш шкоди іншим. Якщо навів порядок в своїй свідомості - тоді, без проблем, наведеш його в своєму домі, громаді, державі.

Якщо ти чесний і відповідальний перед своєю совістю, вважають характерні козаки, - ти ніколи не зробиш шкоди іншим, якщо ти навів порядок в своїй свідомості - тоді, без проблем, наведеш його в своєму домі, громаді, державі. Наша наполеглива праця над собою, запорука майбутнього - Гетьманської України, саме тому ми прагнемо консолідації зусиль усіх дієвих громадських організацій. Ми діємо за принципом - змінюючи себе, ми змінюємо світ. Наше розуміння Гетьманської України виходить за межі простої зміни вивісок. Найкращим, але не ідеальним зразком Гетьманського правління, була Українська держава Павла Скоропадського. Суть політичної системи зводиться до того, що Гетьман виступає Головою законодавчої, виконавчої та судової влади. Він несе усю повноту відповідальності за становлення і розвиток держави. Гетьман обирається Радою Козацької Старшини за поданням національних духовно-релігійних лідерів. Характерне козацтво чудово розуміє, що на даний момент ці плани виглядають просто недосяжними та казковими. Але фахове вивчення історії чітко переконало нас, що особливістю історичного розвитку є не поступові трансформації, перетворення і реформи, а різкі зміни. Ми вважаємо, що ті зміни мають відбутись конституційним шляхом, донесенням до свідомості укра-їнців необхідності повернення до споконвічних родових звичаїв у вірі, політиці та господарстві. Гетьманська Україна в нашому розумінні є Державою-Родом українців, де державний апарат не відділяється від суспільства і є підконтрольний йому як створена ним ланка самоуправління. Се звична форма організації влади у Вічовій Русі та Козацькій Україні. Держава-Рід, суспільство, міцне своїми звичаєвими, родовими цінностями, тільки так ми переможемо усіх зайд які хочуть вижити ціною нашої смерті.

Досягнути згаданих цілей ми зможемо лише цілком і повністю присвятивши себе виховній роботі з молоддю та побудові національного підприємництва. Саме тому усі наші основні заходи ми намагаємось спрямовувати на розвиток цих сфер народного життя. Виховний процес ми вибудовуємо на кращих досягненнях сучасної педагогіки і психології та давніх родових традиціях вікових і станових ініціацій. Молода людина вже з раннього віку має чітко розібратись в собі та відчути свою належність до того чи іншого суспільного стану (не в середньовічному розумінні). Це ота "сродна праця" про яку так виразно казав у своїх творах Г.С.Сковорода. Головним напрямком виховання української молоді є їх спрямування на вироблення в собі сили переконання. Переконаності у величі свого народу, правдивості наших національних ідеалів, гідності інших народів світу.

Характерне козацтво велику увагу звертає на відновлення, повернення втрачених чи призабутих звичаїв. Це стосується й самоназви нашого народу. Характерні козаки є прихильниками і ініціаторами повернення до давньої самоназви українців - русини. Це слово точно відтворює нашу етнічну та політичну історію, яку намагались та намагаються у нас відібрати. Русини - Руси Сини, себто діти тієї землі, яка народила наймогутнішу слов'янську державу - Русь. Русь є землею вкраїною нам нашими Богами, Русь є Вкраїною, Україною. Се сакральна назва нашої вітчизни, що постала у часи брехні та неправди.

Кіш Характерного козацтва стоїть на чітких світоглядних переконаннях Рідної Православної Віри. Рід який прагне утвердитись у світовій сім'ї народів у ХХІ-му ст., зможе зробити це лише володіючи потуж-ним етнічним світоглядом. Таким світоглядом є для характерних козаків давня віра Предків українського народу - русинів. Водночас у Коші не стоїть жорстка вимога конфесійності, в лавах характерних козаків є й рунвісти, націоналісти та християни. Для цих людей їхні ідеології не стоять вище покликання та Вітчизни, а вони одні для усіх Синів Руси. Характерне козацтво дуже тісно співпрацює з Родовим Вогнищем Рідної Православної Віри, вважаючи себе його невід'ємною частиною. Полкові та курінні отамани Характерного козацтва виступають як обрядодії та жерці Рідної Православної Віри, виступаючи для козаків не лише як громадські, але й як духовні лідери. Таким чином характерні козаки відновлюють давню традицію воїна-жерця втіленого в нашому родовому образі Козака Мамая.

Русином є лише той в жилах якого тече руська кров, а найголовніше він відчуває себе Сином Руси. В лавах Характерного козацтва немає людей десятки поколінь предків яких не лежать у цій святій землі. В Україні мають кермувати русини-україн-ці, лише вони перетворять Украйну Русь на Велику Русь. Лише відновлення наших імперських амбіцій спроможне розбурхати те приспане болото в яке нас завели недолугі керівники-смерди. Наша імперія - це імперія світоглядна, в якій з'єднають свої сили довкола праматірної землі білих людей - Руси-України, усі європейські держави. Ми проти безглуздих єднань та об'єднань які лише й передбачають у собі загарбання одним народом земель іншого. Всяке біле, чи слов'янське братство є фальшивим коли там проповідуються ідеї поглинення одного народу іншим.

Багато років нас вчили культивувати в собі силу волі, лише люди сильної волі спроможні вести народ і країну, казали нам. Та Характерне козацтво каже, що Сила у Переконанні, наскільки переконаними ми будемо в ідеях величі своєї Вітчизни настільки величною Вона й буде, і жодної сили волі тут непотрібно.

Переконання спонукає характерного козака розпочинати день зі сходом сонця, загартовуватись, роздільно харчуватись, відмовитись від вживання алкоголю та тютюну, постійно навчатись та тренува-тися. Сьогодні осередки ХК сьогодні розвиваються у більшості областей України. При організаціях діють регіональні центри козацьких бойових мистецтв "Триглав", клуби розвитку людини «Родосвіт» школи тощо. Систематично проводяться сезонні вишколи, мандрівки, табори.


Приєднуйтесь - разом переможемо.
Богумир МИКОЛАЇВ
 
Автор: admin 01.01.2010,
Версія для друку     

Комментарії

avatar
Цитувати

Гость написав(а):

28.04.2012 | ICQ: ---
я з міста Фастів,київської області- як до вас потрапити?

--------------------

Логін: Гость
Повідомлення:
Підтвердження кода безпеки
Код безпеки:
Введіть код:*
 
 
Дозволяється та вітається передрук матеріалів
з посиланням на джерело.


http://gazeta.triglav.pro ® 2010
 

Передплата на газету.

Відновлення видання віснику Характерного козацтва - “ТРИГЛАВ”. Відтепер газета є щомісячна і може бути отримана через пошту. Підписатися на “ТРИГЛАВ” просто - завітати до найближчого поштового відділення та оформити підписку.
                   Підписний індекс газети "ТРИГЛАВ" 49069
Підписка в будь-який час - підписатися можно на номери на наступний місяць і до кінця року. Дивіться інформаційний лист №2 (вклеєна вкладка до «Каталогу видань України на 1 півріччя 2010 р.»).  Газета виходить українською мовою.
 
Сторінка згенерована за 0.0176 секунд та 9 запитів до бази даних за 0.00051 секунд
Copyright ©2007-2024 by Kasseler CMS. All rights reserved.